JAG TROR DET ÄR TORSDAG

Guten tag, kom precis ut ur duschen så nu är jag så fresch man kan bli. Det var verkligen en välbehövd dusch med tanke på att jag och grabbarna grus har grillat korv hela kvällen. Dom åt och jag satt mest och rökte massa cigg och eldade upp det dom inte skulle ha som tex: en strumpa, plast, en trasig korv. Veckan har varit lång jag har inte gjort ett dugg :) Solat och kollat på Desperate Housewifes är en bra sammanfattning. Ikväll ska jag kolla på skräckfilm igen. En av anledningarna till att jag gillar skräckfilmer är för att man vilar alla tankarna för en stund. Kollar man på nån annan genre finns det alltid kärlek,bråk,rika människor well u name it? Allt för att man ska få ångest villket jag inte orkar. Man sitter och påmins om sitt eget liv. I skräckfilmer mår alla skit och man blir lite rädd och det är det enda man tänker på under dessa två timmarna. AS BRA! Nu ska jag göra te och käka upp min brownie. Puss och sleep tigh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0