UNDERBARA PÅSK

Villken otroligt rolig Påsk jag har haft! Vi var vakna hela natten lång och ska jag vara ärligt kommer jag inte ihåg så mycket med tanke på att jag aldrig slutade dricka. Trodde inget kunde slå förra påsken men är jag och Ekman tillsammans är inget omöjligt. Ekman körde nyss iväg med våran bil till Tibro för att hämta mer kläder för hon ska minsan sussa här inatt igen. Ikväll kommer massa söta flickor hit för att snacka om Lördagens bravader. MAT,GODIS,SKRATT,CIGG OCH FILM är en snabb förkorting. Imorgon kommer Mor och Far hem från Thailand och då är det slut på det roliga. Hoppas ni hade en lika underbar påsk som jag hade :) Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0