LÖRDAG

Hej coolingar! Jag har bestämt mig för att jag ska laga en otroligt god italiensk pasta och efter det ska jag mosa i mig min Ben&Jerrys och efter det ska jag sätta mig på altan och ta en cigg. Jag är insnöad precis som alla andra är idag. Förutom att jag bor vid skogen och ingen bryr sig om att skotta våran väg. Ni vet den nya serien? The Vampire Diaries? Åter en vampyr serie som handlar om en manlig vampyr som blir kär i vanlig flicka. Den har jag kollat på hela dagen lång, problemet är bara att den inte var lika bra som jag trodde men den funkar. Längtar tills jag kan ladda hem True Blood igen, älskar den serien! Nu ska jag göra något jag gillar att göra, laga mat :)! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0