NÄR JAG INTE KAN SOVA



Måste börja ta lite nya bilder så ni inte går och tror att jag gått och stannat i växten eller att jag går runt i samma kläder varje dag. Men jag orkar inte ta bilder det är fett tråkigt desutom blir jag jämt sjukt ful på bild. Men det kan ju inte ni rå för det är en sak som är säker. Jag kan inte sova och jag tror det kallas panik ångest, jag brukar ha det vid denna tiden varje år fast i år har det varit som värst. Jag saknar min bästa vän Amanda så mycket att jag blir ledsen. Men hon lever livet i Barcelona och det ska hon fortsätta med. Imorgon ska jag till frissan och bli lite hetare, det är najs! Sen ska jag också ringa ett samtal angående jobb i Väst Indien efter sommaren det är jag och min underbara ekman mupp som är redo för äventyr. Nu ska jag forstätta ha panik ångest. Puss sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0