OBEROENDE

Jag har aldrig gillat att vara kär, den känslan har alltid skrämt mig. Jag gillar inte att känna sig beroende av en annan människa. Är den människan glad är man själv glad, är den personen ledsen är man själv ledsen. Jag gillar inte känslan av att nån annan sakta men säkret tränger sig inpå och snart är den personen det enda man tänker på, det enda man bryr sig om, det enda man ser. Om personen skulle lämna en skulle man vara sönder inuti och otroligt olycklig, för att man gått och blivit beroende av en annan människa. Det finns dom människorna som aldrig lär sig att vara ensamma, oooj vad jag vet många. De kanske tar slut med deras partner efter att de varit tillsammans i 3 år de har sakt otroligt vackra ord till varandra sen 1-4 månader senare är nån utav dem ihop med någon annan (oftast tjejer) för att de inte klarar av att vara ensamma. Ibland undrar jag hur lätt folk faktiskt blir kära i varandra. Jag kommer säkert vara singel i många år till innan jag hittar någon jag verkligen älskar. Fast just nu föredrar jag att vara oberoende, det är den bästa känslan som finns. Puss och kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0