ONSDAG

Rebecca var precis här, gud vad jag älskar den bruden. På Söndag har hon bokstavligt talat blivit BJUDEN till USA för att semestra i där i två veckor OM JAG ÄR AVIS?! Igår var jag på bio med Jakob "Shutter Islands" den borde ni se, sjukt bra film. Imorgon ska jag möta upp Becca i stan vi ska shoppa lite var det tänkt. På tal om shopping, fick hem mitt årsbesked från H&M alltså hur mycket jag handlat för under ett helt år och det var inga roliga siffror där inte. Men jag blev iallafall guldkund och fick 1050 kronor att handla för, najs :)! Nu ska jag käka hamburgare och sen ska jag bege mig ner till solariummet för att få lite färg, becca jävel gav mig ångest :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0