SJUKT TRÖTT!

I helgen ska jag och Mamma åka till billingehus för att få spa behandling, förstår ni hur skönt det ska bli? Hela jag är en stressad mongo unge nu för tiden. Jag äter duschar sover jobbar äter duschar sover jobbar äter duschar sover jobbar. Så ser mitt liv ut. När helgen  väl kommer är jag oftast för trött för att ens lyfta ett finger så brukar sluta med att jag är hemma och kollar på film, EN HEL HELG! Sen är det helt plötsligt Måndag åter igen. Jag är nog inte den enda som känner så, hoppas jag iallafall? Inte för att jag vill att ni där ute ska lida men ändå. Jag tror vintern får mig att känna mig trött också, jag brukar börja leva i april igen :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0