ONSDAG

Jag är inte go på att upptatera bloggfanskapet. Men öö har precis ätit en bulle för er som undrar. Igår var jag på bio med bästa ellen pellen (Beck) den sög och var inte ett dugg läskig, woooooooho cooling! Nej men ärligt det krävs mkt för att jag ska bli rädd när jag kollar på film. Jag är en hård brud! Idag funderar jag starkt på att åka och bada faktiskt. Nästa vecka har jag semester i 3 veckor, så sjukt skönt! Jag ska leva livet som bara jag kan göra. Sara är ensam hemma hela nästa vecka så jag hade tänkt att bosätta mig där :)! Nu ska jag gå och lägga mig och sova som alla andra tråkmånsar gör vi denna timma. Puss!


DETTA ÄR MIN BÄSTIS, AMANDA ASTIN! HON ÄR SNYGGARE ÄN MIG! MEN INTE SÖTARE!
Det är lixom därför vi kombinerar varandra så fett bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0