HIGH HEELS RED DRESS

Jag är så otroligt otroligt otroligt trött. Ska strax bada bubbelbad och fyfan vad skönt det ska bli. Borde äta något men orkar inte ens göra en macka. Behöver verkligen åka utomlands det vore mer än underbart. Behöver åka bort och tänka, just nu vet jag inte riktigt vad jag håller på med. Jag vet bara att jag har världens bästa vänner. Inväntar mina skatte pengar och jag tror det kommer bli fett mycket money. Har antagligen blivit förfrågad ett jobb ett jobb många skulle göra vad som helst för, men jag orkar inte jobba! Sjukt. Ikväll ska jag skriva en lapp på regler som ska följas. Som måste följas. Har lyssnat på Lovebug hela dagen lång, jag gillar den låten starkt. Ska sitta i min morgonrock hela kvällen lång och bara mysa. Det är synd att inte Kissen är här, fyfan vad jag saknar honom. Virrigt inlägg i know. Min rosa morgonrock luktar emil, den där emil. Åh nu knacka mina pojkar på Jesper och Blomman nu blev jag glad och helt plötsligt ändrades kvällens planer. :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0