LUST OCH FÄGRING STOR

Pappa hämtade mig vid bussen och slog på radion där de pratade om att kvinnor faller för badboys och de försökte alla förstå varför det är så. Så sjukt sant bad boys is the shit men de gör oss också sjukt olyckliga och har oftast inget iq, är otroligt själviska, gillar att ha sex med allt de ser, luktar illa och tar inte ner locket när de kissat klart. Men det skiter ju vi brudar i? Puckon som vi är. Vill vi verkigen ligga och gråta varannan dag? Gå runt och må skit var tredje? Alltid vara oroliga? Få sämre självkänsla för var dag som går? Bli pissade på? Behandlad helt utan respekt? Det är klart som tusan vi inte vill? Så vad håller vi på med! Huvudsaken är ju att de säger "Jag älskar dig" men hur lätt är det inte att säga tre små ord? Det är hur man behandlar någon som räknas, vi flickor borde bli mer coola! På tal om något helt annat har jag en lång arbets vecka framför mig. Idag sålde jag lika bra som vanligt ska satsa på att få ut 20 papp nästa månade också diiiiva. Godnatt sötisar! Ps. Fuck vad melodifestivalen suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0