TACK GODE GUD FÖR ATT DET ÄR FREDAG


Att ha varit ledig från jobbet i två veckor har varit hur skönt som helst men också underbart att komma tillbaka och träffa alla härliga människor. Idag är det Fredag och jag orkar inte göra ett dugg. Har köpt äckligt mycket snygga kläder som borde läggas in i garderoben. Imorgon måste jag ta tag i träningen Puls here i come again. Utomlands!!! Jag vill så gärna flytta utomlands, jag vill åka på semester, jag vill allt, men jag får knappast ledigt från jobbet. Puss och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Madde

hej gumman!

Du kan väl slå en pling, när du har tid..

Need to talk to you...

Kramar

2010-03-06 @ 10:34:49
URL: http://petterssonmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0