VÄNNER

I cant get your smile out of my mind. Ikväll ska jag Sara, Ekman och Becka rida polle vi ska börja en "nybörjar kurs" amatörer som vi är. Ska bli hur mysigt som helst varje Måndag klockan halv nio.  Efter ridningen följer Ekman med mig hem för att sussa och imorgon drar jag och Ellen på KENT konsär i Örebro! Damn vad jag längtar! Vi ska sitta i kö med våra filtar i flera timmar för att komma längst fram :)! Vi kommer sitta där med våra filtar samtidigt som vi dricker varm choklad och käkar bullar och sist men inte minst dricker vi alkohol och röker cigaretter. Förhoppningsvis kommer det upp många roliga kort här på bloggen. Vänner är det bästa jag vet! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0