ELIN SVARAR

Villket parti skulle du rösta på idag? Moderaterna
Har du någon gång älskat någon? Ja
Vad gör du just nu? Kollar på en sjukt bra film "August Rush"
Vad var/är du bäst på i skolan? Vara söt
Vad var det roligaste ämnet i skolan? Historia
Vad var det tråkigaste? Matematik
Vad är din bästa ägodel? Mina kläder
Vad gör dig glad? De som får mig att le
Hatar du någon? Nej men jag ogillar vissa människor
Är du avundsjuk på någon? Inte vad jag kan komma på just nu
Vad vill du bli när du blir stor? Socionom, alltså hjälpa människor som har olika probelm
Villket land vill du bo i när du blir stor? Utan minsta tvekan Italy, underbart land och underbara människor!
Vad kollar du på först hos killar? Personligheten
Vad föredrar du stora eller små bröst? Båda är vackert, men på mig små :)
Villken sport skulle du vilja vara bra på? Dans
Villket instrument skulle du vilja spela? Trummor, så sjukt kul!
När grät du senast? Det kommer jag inte ihåg
Har du en hemlighet som ingen vet? Nej
Vad är din högsta önskan? Att alltid var lycklig
Om du fick välja en super kraft, villken? Stanna tiden, lätt
Är du kär i någon just nu? Ja :)
Vem är den snyggaste du vet? John Mayer, Daniel i Snook och Colin farrel
Villken är den bästa filmen du sett? Nyckel till frihet
När var du riktigt lycklig senast? När jag var i Italien och Roberto spelade vackraste melodin på pianot i hans gigantiska lägenhet och jag satt på balkongen med ett glas vin i hand och kollade ut över Verona
Har du varit otrogen? Nej
Har du varit med om otrohet? Ja
Din favorit rätt? Allt som är lyxigt och dyrt
Har du komplex över något? Min rumpa
Vad ska du göra nu när du svarat klart på dessa frågorna? Ta på mig nattlinnet, borsta tänderna och krypa ner i sängen och kolla på ännu en film :)


Kommentarer
Postat av: Nord

"Villken sport skulle du vilja vara bra på? Dans"



sen går det ju disskutera om det är en sport ;)

2010-03-18 @ 11:10:56
URL: http://mikaelnord.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad skulle det annars vara?

2010-03-18 @ 11:34:03
URL: http://kristinaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0