HEJSAN SVEJSAN

Igår fick jag för mig att jag ville ha förändring. Då min frisör är sjuk en måndag frammåt kände jag att jag fick ta saken i egna händer. Jag klippte av mig löshåret satte i blonda slingor och vipps så blev håret orange och jag ser ut som ett brinnande hus. Inte konstigt att jag hade mardrömmar om bränder hela natten lång. Men då tänkte jag en väldigt smart tanke "det är inte var dag man ser ut som ett brinnande klot", så jag ska ta vara på tiden som orange hårig. Livet är för kort för att gå runt och tycka att man är ful mina vänner, man mår så mycket bättre om man går runt och tycker att man är snygg. Nu ska jag in till stan för att möta upp Ekman vi ska köpa mera hårfärg. jalla jalla uppsatt hår it is. Puss!


Kommentarer
Postat av: Daze- Superhero

Detta visar att vi ar syskon aven om jag ar langt borta, lika har.



http://www.youtube.com/watch?v=q4cDFYbZMYw

2010-05-06 @ 11:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0