DEGEN IS BACK

Hej brudar, ni anar inte vad duktig jag varit idag! Varit på komvux och hos lille Magnus på nya trafik skolan osv osv. Ibland är den där Elin en sån toppen tjej! Nu ligger jag här i linne och blåa mjuksbrallor med en toffs mitt på skallen och längtar efter min fjäll räven jacka som är så fin så fin OCH damen i affären var så snäll så hon hängde in den åt mig i två hela veckor så jag hinner få min lön :) Skulle åkt utomlands denna veckan jag vet, men jag prioriterade annat tyvärr... Imorgon blir det jobb och träning på puls, vi ses där :) Förresten blir det Sälen över nyår med snygga brudar! Fett va? Madde om du läser detta så saknar jag dig väldigt mycket, drömde om dig inatt, haha :D! Puss och Kram!



Fortfarande lika bra :)!

Kommentarer
Postat av: Madde

jasså, hoppas det inte var en mardröm då...

2010-10-13 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0