HJÄRTAMIGSJÄLV

Sitter och funderar... pratade precis med fina Petra som bott i Milano i 2 år nu det känns som om jag kommer stanna där och aldrig komma hem... jag hoppas på det iallafall. Alltid älskat italien mest av allt. Håller på och skriver in mig på en aupair sida, måste ha kort på hela min familj och mitt hus osv men det fixar jag i helgen :) Ska bli så underbart så det är helt sjukt bo i Milano en av världens vackraste städer... Sen att man får ta hand om ett par gulliga ungar ska inte bli helt fel det heller. Imorgon är det jobb som vanligt :) Innan jobbet ska jag och Teo dra och träna på Puls, hurtiga som vi är :) Så för min del blir det till att gå upp kvart över fem imorgon... Annars så har det varit en jobbig helg tack vare en viss grabb, jag älskar honom men han gör mig så ledsen! Vet att allt kommer bli bra, nån gång... Annars är jag väldigt glad, hoppas ni också är det =)! Ha en trevlig kväll. Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0