BLOODY SUNDAY

Helt totalt awesome vad jag blivit duktig på att blogga, 3 blogginlägg på mindre än 18 timmar, hur bra är inte det när man heter Elin? Woho en stor fet eloge till mig! Kan också bero på att jag börjat plugga och att jag då sitter framför datorn hela tiden och den enda relaxen är då bloggen,facebook,aftonbladet,music homesites och sist men inte minst alla online shopping! Men redan gjort allting idag så jag hamnade här :)! Imorgon ska jag beställa tid för slingor och hårförlängning.. Mitt hår är jätte mycket inte i den färgen den ska vara... feel me`?
Nu ska jag kolla sista minuten, jag tål inte Sverige under vintern. Jag mår illa!
Yours truly Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0