ELINSAAN


Idag har jag varit på stan med mina brudar Sabina & Ekman dock shoppa jag inte ett dugg för det fanns inte ett enda snyggt plagg i hela stan. Har även hunnit med att möta min syster i hennes biffiga lägenhet. Imorgon åker Mor & Far till la playa!  Ensam hemma är helt okey! Ekman plinga förut, samtalet löd.. TJAAA ELIN SKA VI DRA TILL SÄLEN ÖVER PÅSK FELICIA OCH JAKOB BOKAR EN 16 BÄDDAR OCH SÅ ÅKER OLIVER OCH ALLA HANS KILL KOMPISAR MED. Mitt svar löd typ: Klart som fan vi ska det! Jag menar nyår var det bästa ever så varför inte åka dit igen. Kanske ska jag tänka på refrängen HAHA för imorgon ska jag vara lärare för klass 1A på barnskolan plus fritids, fett! Kanske ska jag passa på att låta ungarna lära mig gånger tabellen då jag faktiskt inte lärt mig den ännu. Inte nog med jobb ska jag hinna med att plugga och träna, men detta kommer ja inte hinna med så jag skiter i det. Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0