HAPPY DAY

Kom precis upp ur längsta badet någonsin jag gillar inte att bada egentligen, antingen är det för varmt eller så är det för kallt. Men idag var det sjukt jäkla skönt. Jag längtar till helgen något så ini fanders. Beställde hem en väldigt fin klänning också fem hundra spänn fattigare, men whatever. Jag har varit sjukt duktig idag. Beställt blondering och klipptid, villket är sjuuuuukt jäkla nödvändigt då mitt hår är så gott som brunt. Sen har jag beställt tid för att operera bort två prickar i ansiktet som jag egentligen inte vill bli av med men dom är tydligen utsatta eller nått. Sen inte nog med detta är jag nu mera inskriven på sjukgymnast saken bredvid feelgod, en gång i veckan ska jag gå dit för att få min rygg normal. Vet inte varför jag delar med mig av detta meeeeen, det är sånt som varit i min hjärna allt för länge men jag har aldrig tagit tag i det. Nu ska jag plugga Psykologi, sen sova. I helgen ska vi festa festa festa! Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0