LÖRDAG



 

Shuluu :)! Sitter hemma med Mamma och Pappa ikväll. Om ni inte har så stor koll så pluggar jag numera... att bli socionom villket innebär sjukt mycket plugg, mer än jag kunde ana. Jag måste ha toppenbetyg så nu tänker jag skita i allt och ge hela min själ åt detta... för det är något jag verkligen vill. Har trallat genom det mesta i livet men nu ska jag för första gången jobba för någonting som endast gynnar mig själv och inte alla andra. Näe hörrenini, ska jag ta ett långt bubbelbad med massa skum och sätta på bästa Spotify playlisten i hela fucking världen. I veckan är det träning plugg och shopping som står på listan antar jag! :) På Onsdag drar Mamma och Pappa till varmare breddgrader som familjen Karlsson alltid har en tendens till att göra under kalla tider.
Det betyder ensamt hus på landet som är likamed fett :)! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0