THE BLACK ALBUM

Har precis varit och duschat hos Jesper, ni förstår jag får jämt duscha hos min kill kompis då min frisör menar att vårat "landet vatten" förstår mitt hår totalt, villket det också gör gör. Så varje gång jag känner för en dusch drar jag och cyklar cirka 500 meter och sen hem igen. Älskar min Syster hon är bland det bästa jag vet, även om vi kommer i näbben på varandra jämt. Jag ringer aldrig nån när jag är ledsen, men jag  vet att skulle ja ha råd smarta råd, skulle jag ringa henne hon är så jävla sträng och bitcharnas qeen men har jämt rätt. Hur många storasyskon har bjudit sin lillasyster på en boomerang jacka och 2 veckor i både Thailand och Spanien inklusive shopping och mat. Glömmer aldrig den Julaftonen att få veta att man 3 dagar senare skulle vara på Lansarote för att lämna allt i 2 veckor, fyfan vad lycklig jag var. Det var den bästa resan jag någonsin haft, fyfan vad jag skratta med bästa Hannes som jag träffade där borta! Hade varit så ledsen den vintern så otroligt ledsen och så kommer hon och räddar min värld och gör mig glad igen. Nepp kort och gott min syster är bäst! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0