OM DEN DAGEN JESUS FÖDDES PÅ ÄR EN RÖD DAG SÅ MÅSTE MIN FÖDELSEDAG VARA DEN RÖDASTE DAGEN EVER



Helt slut efter denna veckan, då syftar jag på jobbet. Idag var alla andra lediga men inte jag för jag får dubbelt betalt idag torsdag och på måndag pga röda dagar så inte fasen tackar jag nej till 250 kronor i timmen. Imorgon ska jag in till stan och träffa en trevlig tjäj för att kolla på hennes lägenhet, känner att jag behöver bo i Skövde nu under sommaren, vill inte flänga så in i helsikes. Jag såg att hon lagt ut den igår på blocket så jag ringde upp direkt och visst kunde jag komma och kika. Imorgon har Anna ställt till med vollyboll med gänget i Karstorp det bjuds på både mat och dryck. Ska ju bli dunder bra väder så kan inte bli annat än grejt! Nu ska jag sova, jobb imorgon. Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0