I WANT TO HOLD YOU AND LOVE YOU IN MY ARMS AND THEN I WANT TO NEED YOU CAUSE I NEED YOU TIL THE END

Nu hade jag äntligen tänkt att ta tag i det här med bloggen, jag menar varför inte. Började på jobbet i Måndags och ja det är ett industri jobb, och ja jag går runt i mjukisbyxor med hörlurar i örorna hela dagarna och ja det är rätt soft, 117 kronor i timmen och dubbelt så mycket ob. Vi gillar pengar i guess. Idag köpte jag ett par vita höga tajta jeans, så jävla snyggt. Och en grön klänning som passar najs som satans till min jeans jacka... och såklart citron gult nagelack. Varit på jakt efter dessa tre saker sjukt länge. Prisa gud vår herre för att det snart är helg. I helgen ska jag rida igen, kul va? Nu ska jag kolla på Limitless, den ska tydligen vara bra. Sov så gott fina kreaturer, Puss!

HANSON IN MY HEART FOREVAH

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0