THEY SAY IM A BAD WOMAN WITH THE CUTEST SMILE THEY EVER SEEN


Hoppas ni mår jättebra! Vet inte vad jag ska skriva, för jag vet inte vad ni vill veta... Livet rullar på och jag har jobb ända fram till Oktober :) Körkortet är mkt nära och jag älskar numera att köra bil. Jag planerar att flytta hemifrån i sommar och kommer sakna mina fina päron, dom är bäst! I sommar ska jag försöka spara så mkt pengar det bara går. Det är den sista veckan jag är ledig för vecka 21 börjar jag jobba så denna veckan tänker jag storstäda, lägga ut kläder på tradera, motionera och göra sånt man inte hinner göra när man jobbar helt enkelt.. så kanske blir det en torsdags utgång? Annars är jag mer än glad och livet leker. Ha det bäst ni fina. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0